selamat hari tua pol.

24 December 2010

entry nih khas untul si pol, aka chor, aka syazwan hakim, aka kerol dan aka - aka yang lain. maklumlah orang pames, banyak peminat, banyak name gelaran.

selamat hari lahir aku dan semua warga perak ucapkan untuk ko pol. semoga ko cepat kaye. sebab ape tu doa first? sebab bile dah kaye, kene la ingat kawan2 kan? teheheeheh :P tak lupe gak semoga ko panjang umor, murah rezeki, sihat selalu, yang penting bahagia selalu. cecepat kawen ye.

aku rase nak nagis weh. cehh, sile jangan pecaye. ahaha. aku dh blur nak naip ape, akhir kate selamat hari lahir yang ke... ke bape weh? ahahah. kenangan ko kentut kat atas bukit bendera tetap x dilupakan. muahhaha. bile nak repeat season in the sun weh?


psst: jauh dimata dekat dihati..:)


pssst lagi: nk jawab entry kat bawah ni. kepade sesape yang nak tau, penregister dan pembuat layout blog ini adelah pol ye. idea penubuhan oleh sape aku dh lupe..

3 Kepala Bana:

Anonymous,  Saturday, December 25, 2010 8:06:00 PM  

Salam~ uiks..besday poyot ke..hahaks~ berape tua dah beliau..pol umo bape wei?anybody?????

misz.D Tuesday, December 28, 2010 3:21:00 AM  

yeah!!! memg pol yg kentut tu!! tk syak lagi!!! boleh tk jgn buat aku gelak setan pepagi ni.. =))=)) mungek la!!!!!

Post a Comment

About This Blog

Created by Boyot @ Badai @ Bruno @ Mat Terap @ Fik